Одіссея повстанця "Сурми" сторінка 24

   Дуже уважно розкопуючи скелети трьох повстанців, хтось помітив нижче коліна середнього скелету пучок волосся, яке зразу ж було піддане аналізу. Сумнівів не було: це була коса "Наді". Це підтвердила і будова жіночого тазу та черепа. Маленький, кругленький, чим сильно відрізнявся від інших черепів. Далі, коли був піднятий череп, то під ним була досить значна частина коси, зібрана на потиличній частині черепа, зашпилена великою шпилькою - сильно окисленою. Рештки коси-краси разом із кістками положили в труну і разом із іншими повстанцями похоронили при повному збереженні релігійних, військових та цивільних традицій в Братській могилі-крипті міста Хирова 14 жовтня 1993 року.

Вічна їм пам'ять!!!

   Після викриття їхньої криївки-бункра на Посаді досить довгий час поширювалася чутка, що криївку видав Іванейко Михайло - "Богдан". Деяким людям, патріотично настроєним, цей слух видався досить дикою вигадкою. Але слух як слух, поширювався швидко і настирливо. Що кілька днів обростав новими версіями і фрагментами. Друга хвиля таких слухів поширювалася після повернення "Богдана" із сибірських таборів з такою ж настирливістю.Тому автор цих рядків при першій же розмові із другом "Сурмою" задав йому це брудне питання з повною відвертістю і щирістю. В цю версію я ніколи не вірив і завжди із співрозмовниками на цю тему старався їм заперечувати, аргументуючи це різними фактами. Такою була моя розмова із двома жінками із Посади в лютому 1999 року. Вони нічого не стверджували, але і не заперечували, спираючись на те, що чули від старших людей.
   "Сурма", коли я почав розповідати йому про цю, по-своєму страшну версію, почав кивати головою, заперечуючи її. Потім, коли я закінчив, почав аргументовано доводити, що "Богдан" до доносу на криївку не мав ніякого відношення. Його аргументи були такі: 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30